2013. november 3., vasárnap

Mészáros Dóra stylist kiállítása a Kávézóban -



Check! – avagy Sakk!


Photographer: Attila Udvardi
Fashion Designer: Claudia Mileji
Makeup: Kunkuma Katalin Drucker 
Hai:
Styling: DoDee (Dóra Mészáros)
Model: Kitti (Visage)


Sakk-matt, fekete-fehér, kockák és geometria minden mennyiségben. Mileji Claudia divattervezővel közösen álmodtuk meg 2013.tavasz/nyári kampányának koncepcióját, melyben a kontrasztok és ellentétek kaptak hangsúlyt. Egy hatvanas évekbeli trend 2013-as újragondolása a reneszánsz perspektíva szabályai mentén…


City Witch – Városi boszorkány


PHOTOGRAPHER: Edina Csoboth
MODEL: Juli (Attractive)
STYLING: Dóra Mészáros
MAKE UP ARTIST: Kunkuma Katalin Drucker
HAIR STYLING: Anett Vörös – Microphone Hair


Grace Coddington, egykori modell és az amerikai Vogue stylistja mára stílusikonná érett. Grace munkássága tanulmányaim kezdete óta óriási hatással van rám meseszerűségével, szürreális stylingjaival és különös boszorkányos megjelenésével. Ugyanakkor azt is észrevettem, hogy a stylistot szinte mindenhol street fotókon örökítik meg. A fotósorozat Grace Coddington minimál stílusát és a street fotók világát idézi meg saját munkáinak szürreális, mesés képi világával, amelyet még a stylist megjelenésének különleges „boszorkányos” elemeivel fűszereztem meg. Így született meg a „City Witch”, vagyis a „Városi Boszorkány”.


Passion - Fetish


PHOTOGRAPHER: Edina Csoboth
MODEL: Sara Lazar
STYLING: Dóra Mészáros
MAKE UP ARTIST: Kunkuma Katalin Drucker
HAIR STYLING: Anett Vörös – Microphone Hair
Ennél a munkámnál szintén Mileji Claudia divattervezővel működtem együtt, hiszen ez volt az ő 2012-es ősz/téli kollekciója. A fekete és a vörös színek, a lakk és a bőr szenvedélyessége és szexuális hatása adja az erőteljes fetish-vonalat.


Mészáros Dóra önmagáról


Debrecenben születtem és gyerekkorom óta foglalkoztam rajzolással, fotózással és művészettörténettel. Két nagy szerelmem, a nyelvek és a divat, ezekben mozgom otthonosan: 2008-ban a Debreceni Egyetem angol-olasz szakán végeztem, majd a Budapesti Műszaki Egyetem angol-olasz szakfordító-tolmács szakán. Azonban ezen évek alatt is azt éreztem, hogy valami még hiányzik, és igen, ez a divat és a művészetek témaköre volt. Így jött egy hirtelen ötlet alapján, hogy ne a BME szinkrontolmács szakára felvételizzek, hanem a KREA Kortárs Művészeti Iskola divatstylist szakára. Itt 2010-13. között végeztem tanulmányaimat és idén júniusban a diploma kiállításommal (Carat Boutique Hotel) kezdtem el „hivatalosan” is stylist pályafutásomat. Amely itt a Szimpla Kávézóban látható, az az első önálló kiállításom. Munkáimban nagy hangsúlyt kap a szürrealitás, a retró és a mai trendek összekapcsolása, melyekből a mostani válogatás anyaga kis ízelítő.

megtekinthető 2013. november 4. és december 1. között. Megnyitó: november 8. 19 óra. 

1 megjegyzés:

  1. I am extremely grateful to you for this great content on blog. Thanks a lot for useful , information and blog . That's very nice. I will recommend all my friends on twitter and facebook.

    I think you do a great work here to post a nice blog . Really i like your blog . I will follow your blog.
    Thank you for everything . indeed I found a lot of things to read on this blog . Thank you .

    VálaszTörlés